Thailand

mandag 5. desember 2011

I soooo need to update my blog! Julegave tips..

Hvor skal jeg begynne? 


Håper dere er der ute fortsatt.

Jeg ligger etter med oppdatering på det meste- Livet generelt, jobben, flytting og hvordan et har gått med oss alle utover høsten

Interiør. Jul i Rosendal  og ikke minst, helgeturen til Warszawa for to uker siden. 

Nasj.... 
jeg begynner like godt med det som opptar oss alle om dagen ...
Julegaver!
Tar det enkleste først... min egen ønskeliste. 


Where to start?! I have about a million things on my mind thees days. 
But the thing that is most on my radar is  
Christmast gifts..... 4 my self!



Kari Traa ullundertøy




Gave(klippe)kort hos frisøren.
(Ann-Christin Huke eller på Saxso er og greit).

Gavekort på barnevakt! 
(Det har jeg fått av broder'n før. På en HEL HELG!! og synes det er GENIALT!)

Gavekort på Glade føtter
....Eller Rosendal velvære!


Ja tenk, denne gyselig stygge lampa her står høyt på lista mi. Terapilampe! 
(Sånn at jeg kommer meg opp om morgenen og er glad, våken og full av D!)

IKEA

En oppvaskmaskin hadde vært fint. Jeg vasker opp for hånd!!! (Nesten hver eneste dag....)

Dumbells

VEKTER! 5 eller 6 kg... 
Disse er midt i blinken for meg. Litt glam bør man jo ha når man trener armer. Med disse ville jeg følt meg litt mindre som en boledame..., litt mer som.... Paris Hilton...??
Visste du forresten at vekter helter dumbells på engelsk? Jeg fant det ut nettopp.

Brunopasso PD-1
Espressomaskin! 

Hvorfor er det ikke mulig å finneopp en espressomaskin som ser bra ut??!
Bare se her: Google bilder av espressomaskiner. Himmel og hav. En drØss med forskjellige espressomaskiner. Unnskyld, men alle ser like stygge ut. 

Den jeg har funnet over her, ser da i det minste ut som den sier: 

"HEI! GODMORGEN Malena! Skal jeg lage kaffe til deg?"
Den ser liksom så glad ut. Vinker gjør den ôg. Hadde blitt glad av dette oppsynet på morgenen jeg :) 


Hmmmmm... er det ikke flere ting jeg ønsker meg da? 

BØKER!!

Noe som fasinerer og inspirerer....


Noe som får meg til å tenke, gråte og minne meg på at de menneskene det er så lett å fordømme har en historie...
Les mer på: Piratforlaget



...og noe som får meg til å glemme alle verdens sorger. 
Som heller får meg til å glede meg over, og le av de enkle ting i verden:


Da jeg reiste på tur for to helger siden kjøpte jeg Potensgiverene av samme forfatter. Det er en fantastisk herlig bok! Kan absolutt anbefales hvis du ønsker noe lett, lystig og feelgood-stoff å lese. Jeg har veldig lyst å lese Rapsgubbene.

Hva ønsker du deg til Jul??


Vel vel, da fikk jeg meg en liten kick-start i ræva på å komme i gang med blogging igjen! 

Som jeg nevnte innledningsvis har jeg mye jeg har lyst å fortelle dere!

I tillegg har jeg fått invitasjon til å gjesteblogge for en blogger fra Mexico!! 
Skal fortelle mer så snart jeg er ferdig med "oppdraget". :D 



Ha en strålende uke alle sammen! 


9 kommentarer:

  1. I wouldn't mind finding that Chanel book in my Christmas stocking this year either!

    SvarSlett
  2. Å, det var godt med et livstegn fra deg - har savnet innleggene dine. Så flott ønskeliste du har, jeg likte også den kaffemaskinen. Han så blid og hyggelig ut (ja, der ser du - jeg brukte "han" i stedet for "den" - hehe) Her er det eksamenslesing for harde livet, så jeg bare skummet ned bloggrollen min i full fart, men når det var innlegg fra en av mine øverst-på-lista-yndlingsblogger så måtte jeg lese grundig og legge igjen en liten kommentar. Gleder meg til å lese om reisen din - og ikke minst ditt gjestebloggeoppdrag i selveste Mexico! Wow!! Ha en flott dag. Klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  3. Hei, ja der er du i gang igjen!
    Veldig hyggelig.
    Det var 10 dager litteraturuke (altså litt mer enn en uke da, men det kalles "uke" likevel). Da var den svenske forfatteren du ønsker deg bok av en av forfatterene som presenterte bøkene sine. Kjøpte "Potensgiverne" til en venninne som ble 60. Skal lese noe av forfatteren selv også, den nyeste heter noe med Sirlige gamle herrer! Munter og humoristisk og jeg håper språket er bra også!
    Håper du får boka du ønsker deg. Er du ute etter bokstips, send en melding. Fikk masse tips på denne "uka" nemlig.
    Hei då!

    SvarSlett
  4. Kjekt å ha deg tilbake!!
    Eg har plan om eit innlegg kvar dag i desember, og er godt i gang. Kor blei det av bloggpausen? Eg ler av meg sjølv.
    Er heime med junior idag. Han er pjusk, og har fått ein brannkopp...mammo nyttar på å bake litt til jul. Og lage klartil 7 års dag, familieselskap, idag. Guttabursdagen hadde vi på søndag.
    Ha ein fin dag. Klem

    SvarSlett
  5. Male! :P I'm not from Mexico! I'm Argentinian living in Mex City only for 2 more weeks...jajaja. I'm so looking forward to feature you at my blog!
    Luv U girl and miss U too!!! Best wishes and much love!!! XoXo :)

    SvarSlett
  6. Dette var da et spennende og innholdsrikt innlegg...Vaker du opp for HÅND???!!! Da bør oppvaskmaskin stå øverst på listen og du bør skrike deg til den!! Det er livet før og etter, det kan jeg love deg. Jeg hadde nemlig ikke oppvaskmaskin en lang periode (ca 2 år tror jeg) når alle andre hadde det.Det var så utrolig deilig å merke hvor mye tid jeg sparte på å få oppvaskmaskin. Tiden er jo livet vårt...så det bør ikke sløses vekk på oppvask for hånd =) iallefall hvis man ikke MÅ det da. Terapilampe får du sikkert også glede av i denne mørke tiden.Takk for titten her hos deg, jeg kommer gjerne tilbake.

    SvarSlett
  7. Takk for koselige hilsener =) og gøy at du likte båndene. Kombinert med avispapir-innpakning var ingen dum ide!! Skulle helst hatt en gammel fransk avis da...

    SvarSlett
  8. Glemte å takke for sitatet! Liker sånn positiv livsinnstilling, man trenger det i denne kompliserte verden vi lever i.

    SvarSlett
  9. I have both the Chanel books and I really hope you get them. Well, the second one, the biography, is not my favourite read but it has lots of wonderful photos so it's totally worth having it ;-)

    In our home it's all about the kids; hubby and I hardly get any presents and usually we skip buying presents for each other and simply buy something nice for our home. But I wouldn't mind finding Elie Saab's perfume under the tree this year; that would make me very happy.

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...